ABRA Gen nabízí řešení pro všechny firemní oblasti
ABRA Gen může sloužit jako jediný informační systém ve firmě. Dopřejte si i vy správu celé firmy na jednom místě.
All-in-one informační systém ABRA Gen pomáhá řídit chod celé firmy. Všechna data jsou na jednom místě, jednotlivé firemní oblasti jsou navzájem propojené a uživatelé pracují v jednom přívětivém rozhraní.
Více informací o jednotlivých oblastech řešení
- Řízení a management
- Business Intelligence
- CRM / Zákazníci
- Nákup
- Sklad
- Výroba
- Prodej
- Poskytování služeb
- Finance a účetnictví
- Mzdy a personalistika
Řízení a management
- využijete nástroje business intelligence pro snadné a rychlé rozhodování
- schvalujete faktury, objednávky a jiné doklady rychle a online z jakéhokoliv zařízení
- organizujete zaměstnancům úkoly s přímým provázáním na objekty v systému
- kontrolujete všechna důležitá data v online reportech
- vytvoříte si nejrůznější plány a modely ve vlastních excelovských tabulkách bez nutnosti složitého exportu dat
- získáte všechny potřebné informace pro strategické řízení celé firmy
Business Intelligence
- komplexní reportingový systém na míru podle potřeb a typu podnikání zákazníka
- neomezené možnosti nastavení vlastních kritérií a komponent, sledování různých KPIs
- analýza dat ze systému ABRA Gen i z externích zdrojů
- informace dostupné kdykoliv a odkudkoliv – na počítači, mobilním telefonu i tabletu
- automatické úlohy (např. zasílání reportů e-mailem) pro potřeby opakovaného reportingu
CRM (Customer relationship management)
Využijte každou obchodní příležitost, evidujte všechny informace o klientech na jednom místě a cíleně oslovujte vybrané skupiny zákazníků.
Proč řídit vztahy se zákazníky v ABRA Gen
- plánujete veškeré obchodní aktivity s kompletní historií od prvního kontaktu až po nejnovější fakturu
- evidujete důležité informace o klientech, členíte zákazníky do zájmových, produktových nebo jiných skupin
- znáte objem obchodních příležitostí a pravděpodobnost, s jakou se promění v uzavřený obchod
- evidujete kontakty na firmy i osoby na jednom místě s možností rychlého zobrazení všech souvisejících dokladů
- vyřizujete obchodní agendu v přehledné mobilní aplikaci přímo v terénu
- máte vždy po ruce základní KPI ukazatele a historii obchodní komunikace a obchodních případů
Nákup
Komplexní řízení nákupu v ABRA Gen vám zajistí, že budete mít na skladě vždy dostatek zboží, které skutečně prodáte a materiál, který spotřebujete.
- obsahuje základní agendy přijatých faktury, přijatých dobropisů, zálohových listů
- u vystavených dokladů lze kombinovat textové řádky, řádky s textem a cenou a položky zboží ze skladu
- knihy faktur, přehledy nezaplacených dokladů, knihy faktur zpětně k datu
- uzávěrky faktur s výpočtem kurzových rozdílů, příp. závěrkových kurzových rozdílů pro faktury v cizí měně apod.
- agenda JSD
- při částečném expedování objednávky se pamatuje její stav
- hromadné generování požadavků na nové objednávky (podle stavu skladu, očekávaných objednávek přijatých a dříve odeslaných objednávek vydaných)
- evidenci dodavatelů na skladových kartách využívá automatická tvorba požadavků na vystavené objednávky
- evidence dodavatelů na skladových kartách (využití při automatické tvorbě požadavků na vystavené objednávky)
- hromadné generování požadavků na nové objednávky (podle stavu skladu, očekávaných objednávek přijatých a dříve odeslaných objednávek vydaných)
- příjem na sklad lze časově rozdělit na kusový příjem dovolující expedici a pozdější doplnění nákupních cen a nákladů spojených s pořízením zboží
Sklad
Přesně víte, kde zboží leží, neplýtváte časem na hledání a zbytečné přepisování do počítače, máte vždy dostupné aktuální informace a naplno využíváte každý centimetr skladových prostor.
- vedení skladové evidence i pro více skladů (FIFO, průměr)
- vedení stavu zboží na skladových kartách
- možnost využití nabídkového menu zboží pro rychlou orientaci ve skladu, dále třídění a rychlé hledání podle názvu, kódu, čísla sazebníku nebo podle specifikace
- podpora práce s čárovými kódy EAN a pokladními kódy PLU
- možnost definice makrokaret pro zboží skládající se z více komponent vedených na samostatných kartách
- u vybraných karet možná evidence sériových (výrobních) čísel a šarží s možností jejich tisku na dokladech
- evidence obalů
- bohaté tiskové výstupy o stavu a pohybu zásob, objednaného zboží, rezervacích
- detailní vyhodnocení prodeje, včetně zobrazení souvisejících dokladů
- možnost vrácení na sklad se skladovou vratkou a návazným vrácením peněz nebo vystavením dobropisu
- možnost opravy skladových dokladů
- podpora pro provedení inventury na libovolném skladě, tvorba dokladů inventární manka a přebytky
Důležitá propojení s ostatními částmi systému
Skladové hospodářství je úzce provázáno s modulem Nákup, který z objednávek vytváří příjemky. Na druhé straně obchodního procesu pochopitelně přímo navazuje modul Prodej.
V rámci skladů lze pracovat s polohováním, spravovat zásoby v modulu SCM a využívat integrované řešení pro mobilní WMS, kdy skladník velmi pohodlně realizuje skladové operace přes mobilní zařízení.
Výroba
Výkonný pomocník v zakázkových, kusových a sériových výrobách pro malé i velké firmy vám pomůže vyrábět jen to, co přinese skutečný zisk.
- tvorba kusovníků podporující stromovou strukturu
- dohledání a hromadné nahrazení komponenty pomocí agendy inverzního kusovníků
- podpora tvorby technologických postupů
- vizualizace kusovníků a technologických postupů - možnost digitálně nebo pomocí výkresu mapovat výrobní proces a vytvářet montážní návody
- bohatá podpora sledování, řízení a vyhodnocování průběhu výroby, včetně zajištění materiálových a kapacitních požadavků, doklady v celém výrobním cyklu lze zpětně opravovat či rušit
- požadované komponenty lze nahrazovat plánovanými nebo operativními náhradami
- u výrobních příkazů a kooperací sledování plánovaných termínů a tím možnost porovnání se skutečnými časy
- optimalizované funkce pro efektivní online i offline sběr dat provedených výkonů včetně výrobních vad a odchylek
- možnost operativního rozhodování o realizaci operací technologického postupu v kooperaci, kontrola nákladů na kooperaci
- velmi variabilní nastavení modulu, vhodné pro různé charaktery (sériové, kusové, zakázkové) a obory výroby, možnost odlišného nastavení pro různé typy výrobních procesů v rámci jedné firmy
- volitelné nastavení skladby nákladové ceny výrobku a hodnoty nedokončené výroby, oceňování přesnými náklady vstupů nebo pevnou cenou
- automatické a přesné účtování o výrobě s možností rozlišení jednotlivých výrobních příkazů v účetních evidencích, u rozsáhlejších zakázek sledování dílčích a ekonomických výsledků pomocí obchodních případů a účetních zakázek
- podpora systémů kvality (ISO,TQM, ...) v jednotlivých agendách
Prodej
V ABRA Gen vám neuteče žádná obchodní příležitost a zboží vždy prodáte s nejvyšší marží.
- obsahuje základní agendy vydaných faktur, dobropisů, vystavených zálohových listů
- zařazování firem do dealerských skupin včetně vyhodnocování dealerů
- individuální slevy a splatnosti vázané k firmě
- tvorba ceníků, tabulek dealerských a kusových slev, možnost individuálních ceníků pro firmy i jednotlivé sklady
- možnost využití množstevních a dealerských slev, slev podle finančního objemu a slev ručně zadaných na celý doklad nebo na jednotlivé řádky
- možnost zadání a sledování povolených kreditů pro pohledávky ke každé firmě nebo provozovně
- agenda Nabídky a Objednávky
- možnost rezervace zboží na skladě včetně priorit rezervací
- vracení na sklad se skladovou vratkou a návazným vrácením peněz nebo vystavením dobropisu
- agendy vydaných a přijatých faktur, dobropisy a zálohové listy
- lze kombinovat textové řádky, řádky s textem a cenou a zboží ze skladu
- sledování nezaplacených faktur zákazníka při fakturaci, sledování kreditů
- upomínky a penalizační faktury
- reporty pro vyhodnocení prodeje
Maloobchodní prodej
- plná provázanost s ostatními agendami
- prodej přes komfortní dialog kasy, který využívá technologii "Smart line" pokladních systémů TANGO. To umožňuje jednoduché a rychlé ovládání s krátkou dobu zaučení personálu a vysokou efektivitou obsluhy pokladny při prodeji
- identifikace zboží čárovými kódy EAN a kódy PLU, plná podpora spec. čárových kódů (váha, cena, ...)
- automatický prodej obalů vázaných na zboží
- prodej podle ceníků a nastavení oceňování ze skladu
- odpis prodeje ze zásob skladů, automatické zaúčtování prodeje
- slevy a přirážky při prodeji
- placení v hotovosti, kreditními kartami, šeky, stravenkami atd. Jeden účet je možné platit několika různými způsoby i měnami
- přehledné účtenky pro zákazníky s volitelným vzhledem a obsahem
- individuální sledování tržeb u prodavačů, převod tržeb do firemní pokladny a automatické zaúčtování
- ochrana hesly před neoprávněným přístupem, individuální práva pro každého prodavače
- podpora specializovaných pokladních periferií - tiskárny, pokladní zásuvky, zákaznické displeje, snímače čárových kódů, váhy, pokladní klávesnice různých výrobců
- účtenky se tisknou ve znakovém režimu maximální rychlostí tiskárny, nikoli v grafickém režimu Windows. To umožňuje použít i levné mozaikové tiskárny, nejsou nutné grafické termální tiskárny
Poskytování služeb
Využijte každou obchodní příležitost a nabídněte zákazníkům vždy skvěle fungující služby bez ohledu na obor, v němž podnikáte.
- realizujete velké projekty a zakázky vč. jejich kalkulace, precizního plánování, řízení, kontroly a vyhodnocení
- máte pod kontrolou plnění projektového plánu, čas všech pracovníků i dostupnost materiálových zdrojů
- získáte komplexní přehled o servisních zakázkách a klientech s přehlednou historií záručního i pozáručního servisu i reklamací
- plánujete obchodní aktivity, evidujete důležité informace o klientech, členíte zákazníky do zájmových, produktových nebo jiných skupin
- vyřizujete obchodní agendu v přehledné mobilní aplikaci přímo v terénu
- evidujete odpracovaný čas na zakázce, servisní operace, servisní listy, závady a montážní listy
Finance a účetnictví
Účetnictví v ABRA Gen vám pomůže zjednodušit, zefektivnit a automatizovat práci účetních a zároveň vám umožní dokonalou kontrolu firemních financí.
- volitelná účtová osnova, definovatelné účty s až sedmimístnou analytikou
- možnost zvolení vlastního účetního období (rozdílné od kalendářního roku)
- členění dat po střediscích, zakázkách, obchodních případech
- velmi propracované účetní předkontace, které dovolují maximální automatizaci zaúčtování
- účtování volitelně přímo do deníku nebo přes agendu účetních žádostí
- pevná vazba mezi prvotními doklady a jejich zaúčtováním nedovoluje vznik rozdílů a nepořádku
- sledování saldokonta
- opakovatelná roční uzávěrka, volitelně možné průběžné uzavírání měsíců nebo dokladů
- sada definovatelných tiskových reportů je samozřejmostí
- spolupráce s nadefinovanými reporty v MS Excel
Pokladna
- umožňuje neomezené množství pokladen, včetně pokladen v cizích měnách
- pokladní příjmy a výdeje a k nim inverzní doklady vrácení příjmů a výdejů
- podpora pro hromadné zaúčtování pokladních účtenek
- pro pokladny v cizích měnách uzávěrky s výpočtem kurzových rozdílů pokladen
- řada definovatelných tiskových reportů pro přehledy z pokladen
- možnost přímého prodeje ze skladu za hotové a to ručním zadáním expedovaného zboží, na základě objednávky nebo předchozího dodacího listu
Banka
- umožňuje neomezené množství bankovních účtů, včetně účtů v cizích měnách
- agenda bankovních výpisů, dohledávání placených dokladů dle variabilních symbolů i ručně
- agenda platebních příkazů, platební kalendář
- pro banky v cizích měnách uzávěrky s výpočtem kurzových rozdílů bankovních účtů
- řada definovatelných tiskových reportů pro přehledy o bankovních účtech
- homebanking
Majetek
- komplexní evidence hmotného a nehmotného dlouhodobého majetku
- evidence drobného dlouhodobého majetku
- členění majetku podle druhu, fyzického umístění a odpovědné osoby
- agenda pořízení majetku s možností čerpání částek z pořizovacích dokladů
- daňové i účetní odpisování
- definovatelné daňové i účetní odpisové skupiny
- podpora odepisování podle životnosti
- přebírání účetních odpisů podle daňových a také naopak daňových podle účetních
- možnost přerušení odpisování v jednotlivých letech
- pokračování v již začatém odpisování
- agenda zařazení majetku do evidence
- přecenění a technická zhodnocení včetně sledování překročení ročního limitu částky pro technické zhodnocení s možností čerpání částek z pořizovacích dokladů, možnost odkladu uplatnění technického zhodnocení
- částečné nebo úplné vyřazení majetku
- plná podpora evidence souboru movitých věcí obsahujících oceněné prvky
- přímá vazba dokladů do účetnictví
- přehledové výstupní sestavy, včetně odpisového plánu, tisku karet, ...
Mzdy a personalistika
Z dostupných podkladů zpracujete mzdy bezchybně a včas podle aktuálně platné legislativy.
- evidence personálních a mzdových listů, průměrů, srážek
- podpora všech typů pracovních poměrů s možností evidence více pracovních poměrů k jednomu zaměstnanci
- podpora organizační struktury organizace - strukturovaný seznam zaměstnanců
- možnost přizpůsobení mzdové evidence potřebám organizace
- podpora urychlení zadávání vstupních údajů metodou definovatelných vstupních oken
- agenda výkonů - zpracování podkladů pro mzdy z docházkových systémů, modulu Výroba...
- automatický výpočet mezd podle výpočtových schémat na základě evidovaných údajů
- automatický výpočet ročního zúčtování daní
- zpracování měsíčních a ročních uzávěrek s výstupy pro účetnictví
- zpracování hromadních příkazů k úhradě a elektronická vazba na peněžní ústavy
- výstupy ve formě definovatelných sestav a formulářů
- sestavy a výkazy pro zdravotní pojištovny, sociální a finanční úřady
- propojení na automatický docházkový systém
Toto je zjednodušená verze pro mobilní telefony
|